Thursday, July 23, 2009

Aznil&Din Beramboi RIUH SANA SINI

Impian semua yang suka dengan Aznil dan Din Beramboi adalah untuk tinggal 24 jam sehari, 7 hari seminggu bersama mereka! Ada yang nak jadikan mereka abang angkat, bapa angkat, adik angkat, saudara angkat? Sanggup bawa mereka ke mana sahaja? Sanggup tinggal dengan mereka sepanjang masa? Kalau ada, kami ingin menjemput anda semua dan kami juga akan beri anda peluang untuk memenangi wang tunai bernilai RM50,000! Bermula 13 Julai ini anda dijemput untuk mendaftar sebagai salah seorang daripada 1000 "keluarga angkat" atau peserta untuk Aznil dan Din Beramboi Riuh Sana Sini dan peluang memenangi wang tunai sehingga RM50,000!
Klik
http://www.era.fm/oap/09/carrefour/riuhsanasini/default.asp untuk mendaftar sekarang!*Aznil & Din Beramboi Riuh Sana Sini: PopERAziTak sempat nak mendaftar sebagai peserta ? Jangan risau anda masih lagi boleh memenangi wang tunai setiap hari daripada kami ! Jadilah ‘mata-mata’ kami atau ‘PopERAzi’ .PopERAzi yang berjaya menembusi talian pada segmen Riuh Pagi ERA dan berjaya menjejaki peserta berdaftar dengan nombor siri bakal membawa pulang wang tunai RM250, manakala wang tunai RM150 akan diberikan pada segmen-segmen yang lain! Wang tunai sehingga RM25,000 menanti PopERAzi di luar sana ! Apa lagi, jejaki peserta berdaftar dan klon mereka bermula 27 Julai ini ! Maklumat lanjut www.era.fm

Riuh Sana Sini! Untuk mereka yang telah dipilih melalui SMS atau panggilan telefon dari Era, sila ambil klon pada hari Sabtu 25hb jam 11pagi di Carrefour Mid Valley, Carrefour Penang Seberang Prai, Carrefour JB Jalan Pandan... hari Isnin ini Malaysia akan menjadi lebih riuh!

Jangan lupa dengar Era Radio No.1 Malaysia!









No comments:

Post a Comment