Wednesday, August 26, 2009

Sehati Berdansa Musim Baru

Ok. Berita terkini. Sehati Berdansa akan memulakan musim baru tak lama lagi. Tentu sekali katanya pengacara masih Fahrin Ahmad dan....ha! Ada pengacara baru ke musim ni? Atau...Fahrin akan terus bergandingan dengan si dia...'bekas-teman tapi mesra'-nya seperti musim-musim yang lepas dan pihak penerbitan SB masih nak kekalkan pengacara-pengacara lama mereka?
Uisshhhh...kontroversi!Tak ada pengacara yang baru ke? Atau ADA yang baru? Eh...yang lama nak di'pencenkan' dah ke? GIMIK kot? Haihh...ADA ke TAK ADA ni?Pening jugak kepala meneka-neka siapakah pengacara-pengacara Sehati Berdansa musim baru ni kan?Huhuhu! Tak payah peninglah! Esok kami akan korek rahsia tu sampai dapat!
Kalau dengan BURN, sure dapat korekkkkkk dan pecah rahsia tu punyer!Nak tahu apa perkembangan dan apa cerita-cerita yang korang 'mesti tahu dan dengar' di sebalik tabir Sehati Berdansa yang sentiasa kontroversi tu? Haaa...jangan lupa dengar ERA esok bermula jam 4 petang bersama Burn! Ingat, esok 27 Ogos 2009 - dengar ERA (klik http://www.era.fm/@era/frekuensi/default.asp untuk frekuensi), bermula jam 4 petang!Janji tau?

No comments:

Post a Comment