Wednesday, August 26, 2009

Sahur,Pengacara SB,Puasa,1Malaysia..

Hmmm...panjang betul subjek kat atas tu kan? Itu lah...banyak sangat nak beritahu semua pendengar setia ERA!Ok, mula-mula nak citer pasal Sehati Berdansa. Esok, 4 petang Burn akan menemubual Fahrin dan 'pengacara baru' SB...nak tahu siapa kena la dengar ERA petang esok...on the way pergi Bazar Ramadhan tu, boleh lah dengar ye?52 Lagu 1Malaysia - Sempena menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-52 pada tahun ini, kami mengalu-alukan permintaan lagu-lagu buatan Malaysia di ERA! Kami akan memainkan lagu-lagu permintaan anda tersebut pada malam 30 Ogos 2009 dan juga akan ada ulangan pada 31 Ogos 2009! Klik http://www.era.fm/webpromo/52lagu1malaysia/ untuk menghantar permintaan.
Nak SAHUR bersama RAY & DINA? SEMANGAT! Taip JOM dan hantar ke 32555 dan jawablah beberapa soalan mudah mengenai Ray, Dina atau Malam ERA! 3 pemenang yang mendapat jumlah markah tertinggi akan kami hubungi untuk dijemput bersahur bersama Ray & Dina dan juga seorang teman. RM0.50 akan dicaj untuk setiap SMS diterima tau! Terima kasih kepada The Federal Hotel, Kuala Lumpur!Nak BERBUKA PUASA bersama BINTANG-BINTANG AF7? Boleh je...sertailah kami berbuka puasa bersama Finalis AF7 di The Federal Hotel Kuala Lumpur. Taip AF7 dan hantar ke 32555 dan jawab soalan-soalan mudah mengenai AF7. 3 pemenang yang mendapat jumlah markah tertinggi akan kami hubungi untuk dijemput ke Majlis Berbuka Bersama Finalis AF7 bersama seorang teman.
Ada banyak lagi yang kami nak beritahu anda. Ah..tak pe, sehari dua lagi kami akan kembali sendatkan inbox anda ni ok?Selamat Menjalani Ibadah Puasa!
Geng 1ERA

No comments:

Post a Comment