Thursday, August 6, 2009

Jelajah Muzik 1 Malaysia


Jelajah 11 Era Bersama Perodua kembali lagi! Ikutilah konsert-konsert menarik ini oleh penyanyi tempatan kegemaran anda di 11 lokasi serta meriahkan lagi konsert ini, anda berpeluang menemui Penyampai-Penyampai ERA kesayangan anda. Kami juga akan pasti memeriahkan anda dengan aktiviti-aktiviti dari Perodua yang pastinya akan memberikan lebih nilai serta erti hiburan kepada anda.
Kejar Skuad ERA Myvi yang terkini untuk peluang memenangi jemputan eksklusif untuk menonton konsert di perkarangan khas di depan pentas!



Kami akan memberi kelainan kepada anda untuk Jelajah 11 Era Bersama Perodua kali ini!
Yang Menarik:- Menang perjalanan pulang bersama Penyampai ERA di setiap lokasi.- Peluang untuk membawa pulang Edisi Khas Perodua Viva ERA 11.
Caranya mudah! Hadirilah konsert pilihan anda. Dapatkan borang penyertaan khas berikut melalui:- Penglibatan di dalam aktiviti yang dianjurkan oleh ERA dan Perodua sebelum konsert bermula.- Pandu Uji salah sebuah model kereta Perodua di lokasi konsert (Anda akan diberi 1 borang tambahan)- Membuat tempahan sebuah kereta Perodua di lokasi konsert (Anda layak mendapat 3 borang tambahan)
Hadirilah konsert pilihan anda dan anda mungkin memenangi peluang untuk dihantar peluang ke rumah oleh Penyampai ERA dan rebutlah peluang untuk menjadi pengunjung bertuah untuk memiliki Edisi Khas Perodua Viva ERA 11.


No comments:

Post a Comment